1.განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი
2. როგორ და რატომ უნდა ვისწრაფოთ განათლებისკენ ?
3. პიროვნება და საზოგადოება
4. სწავლა-განათლების მიზანი ადამიანის ზნეობრივი გაუმჯობესებაა და არა თვით განათლება
5. თანამედროვე აზროვნება და მისი როლი მოზარდის განვითარებაში
6. რა არის სკოლის მიზანი
7. ამბავი იმაზე, თუ რაში დავხარჯე ცხოვრების 12 წელი
8. სკოლის ლიდერი დღეს
9. მოსწავლეთა თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევების განვითარების სტრატეგიები და დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციები
10. მოსწავლის და მშობლის უფლებები და ვალდებულებები
11. სკოლა + ოჯახი = მეგობრებს
12. დისნეის „აზროვნების სამი სკამი“ გაკვეთილზე
13. გაკვეთილი, როგორც პოზიტივი
14. მოსწავლეთა ინტერესის მართვის პრაქტიკული ასპექტები
15. ეფექტური სასწავლო პროცესის შექმნის ძირითადი ასპექტები (ნაწილი პირველი)
16. დებატები ისტორიის სამოდელო გაკვეთილზე
17.სასწავლო პროექტების მრავალფეროვნება
18.,,მოსწავლე-მასწავლებელი" ურთიერთობა და თანასწორი შესაძლებლობები
19.სწავლა და კლასში არსებული ურთიერთობები
20.თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდები. სეგმენტური მეთოდი
21. თანამშრომლობითი სწავლა-სწავლება
22.5 სტრატეგია, რომელიც მოსწავლეებთან თანამშრომლობით ურთიერთობაში დაგეხმარებათ
23.როგორ განუვითაროთ მოსწავლეებს თანამშრომლობითი უნარები
24.თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდები. ინტერვიუ სამი ნაბიჯი
25.თანამშრომლობა სასწავლო პროცესში, როგორც დემოკრატიული ცნობიერების ამაღლების ერთ-ერთი საშუალება
26.სასწავლო და სოციალური პროექტების გეგმების კრებული
27.სწავლების მეთოდები
28.სწავლის თვითრეგულირებადი უნარების განვითარების პრობლემა და მისი გადაჭრის გზების ძიება
29.სწავლების ინტერაქტიული მეთოდები, როგორც საკვანძო კომპეტენციების ჩამოყალიბების საშუალება
30. სკოლა და საზოგადოება
31. სკოლა ჩემი სახლია
32. სკოლა და თემი
33. განათლების მნიშვნელობა
34. ილია ჭავჭავაძე ცოდნის შესახებ
35. ცოდნის გამოყენება საზოგადოებაში
36. ცოდნის პარადოქსი
37. ცოდნის გამოყენება შესავალი
38. ცოდნის ეკონომიკა
39. უწყვეტი განათლების მნიშვნელობა თანამედროვე საგანმანათლებლო სისტემაში
40. მშობლებისა და სკოლის თანაშრომლობა
41.თანამშრომლობითი (cooperative) სწავლების შესახებ
42.XXI საუკუნის მასწავლებლის გამოწვევები
43.სოციალური უნარ-ჩვევების განვითარება სკოლაში
44.რესურსები/ მედიაწიგნიერება
45.როგორ მოვამზადოთ მეთოდური მასალა მედიაწიგნიერებაში
2. როგორ და რატომ უნდა ვისწრაფოთ განათლებისკენ ?
3. პიროვნება და საზოგადოება
4. სწავლა-განათლების მიზანი ადამიანის ზნეობრივი გაუმჯობესებაა და არა თვით განათლება
5. თანამედროვე აზროვნება და მისი როლი მოზარდის განვითარებაში
6. რა არის სკოლის მიზანი
7. ამბავი იმაზე, თუ რაში დავხარჯე ცხოვრების 12 წელი
8. სკოლის ლიდერი დღეს
9. მოსწავლეთა თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევების განვითარების სტრატეგიები და დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციები
10. მოსწავლის და მშობლის უფლებები და ვალდებულებები
11. სკოლა + ოჯახი = მეგობრებს
12. დისნეის „აზროვნების სამი სკამი“ გაკვეთილზე
13. გაკვეთილი, როგორც პოზიტივი
14. მოსწავლეთა ინტერესის მართვის პრაქტიკული ასპექტები
15. ეფექტური სასწავლო პროცესის შექმნის ძირითადი ასპექტები (ნაწილი პირველი)
16. დებატები ისტორიის სამოდელო გაკვეთილზე
17.სასწავლო პროექტების მრავალფეროვნება
18.,,მოსწავლე-მასწავლებელი" ურთიერთობა და თანასწორი შესაძლებლობები
19.სწავლა და კლასში არსებული ურთიერთობები
20.თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდები. სეგმენტური მეთოდი
21. თანამშრომლობითი სწავლა-სწავლება
22.5 სტრატეგია, რომელიც მოსწავლეებთან თანამშრომლობით ურთიერთობაში დაგეხმარებათ
23.როგორ განუვითაროთ მოსწავლეებს თანამშრომლობითი უნარები
24.თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდები. ინტერვიუ სამი ნაბიჯი
25.თანამშრომლობა სასწავლო პროცესში, როგორც დემოკრატიული ცნობიერების ამაღლების ერთ-ერთი საშუალება
26.სასწავლო და სოციალური პროექტების გეგმების კრებული
27.სწავლების მეთოდები
28.სწავლის თვითრეგულირებადი უნარების განვითარების პრობლემა და მისი გადაჭრის გზების ძიება
29.სწავლების ინტერაქტიული მეთოდები, როგორც საკვანძო კომპეტენციების ჩამოყალიბების საშუალება
30. სკოლა და საზოგადოება
31. სკოლა ჩემი სახლია
32. სკოლა და თემი
33. განათლების მნიშვნელობა
34. ილია ჭავჭავაძე ცოდნის შესახებ
35. ცოდნის გამოყენება საზოგადოებაში
36. ცოდნის პარადოქსი
37. ცოდნის გამოყენება შესავალი
38. ცოდნის ეკონომიკა
39. უწყვეტი განათლების მნიშვნელობა თანამედროვე საგანმანათლებლო სისტემაში
40. მშობლებისა და სკოლის თანაშრომლობა
41.თანამშრომლობითი (cooperative) სწავლების შესახებ
42.XXI საუკუნის მასწავლებლის გამოწვევები
43.სოციალური უნარ-ჩვევების განვითარება სკოლაში
44.რესურსები/ მედიაწიგნიერება
45.როგორ მოვამზადოთ მეთოდური მასალა მედიაწიგნიერებაში
Комментариев нет:
Отправить комментарий